Machiaj profesional





"Today I see beauty everywhere I go, in every face I see, in every single soul...That's why I began doing makeup in the first place: I was hoping that through helping people see the beauty in themselves, I could try and find it in me".
Kevyin Aucoin

Numele meu este Zsuzsa (Juja) Hidi si sunt make-up artist.
Arta machiajului m-a fascinat intotdeauna, ca si make-up artist ai satisfactia de a crea emotii,bucurie.

In anul 2008 am decis sa ma inscriu la cursurile de machiaj profesional ale scolii Kruger Brent Agency, iar in anul 2009 am absolvit-o obtinand o diploma de make-up artist, recunoscuta atat pe plan national, cat si international.Dupa acest curs am participat la diferite workshop-uri(tehnica creionului, tehnica acuarelei,tehnica aerografului).

Portofoliul meu cuprinde : machiaj pentru televiziune (emisiuni tv, spoturi comerciale, videoclipuri),machiaj foto (pictoriale de moda, reviste, mirese),machiaj fashion (prezentari de moda, evenimente), machiaj efecte speciale(film,teatru,sedinte foto) precum si machiaj de beauty pentru diverse evenimente,sedinte foto,etc.